Klachtenregeling – Huisartsenpraktijken S.A.M. Terpstra en J.P. Timmer – Nunspeet
Header afbeelding
Huisartsenpraktijken S.A.M. Terpstra en J.P. Timmer
Oosterlaan 80 8072 BZ
Nunspeet

Klachtenregeling

Bent u niet tevreden? We lossen het graag samen met u op:

Alle medewerkers in onze huisartsenpraktijk doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling door de huisarts, de gang van zaken aan de telefoon of de werkwijze in onze praktijk. Misschien heeft u bepaalde zaken als incorrect of onplezierig ervaren. Dat vinden we uiteraard heel vervelend en hopen dat u uw ervaring met ons deelt. Als u niet tevreden bent of suggesties heeft voor verbetering van de gang van zaken, zouden we graag zien dat u dit direct kenbaar maakt bij één van onze medewerkers. Of hiervoor een afspraak maakt op het spreekuur. Lukt dit niet (snel genoeg), dan zien we graag een e-mail van u tegemoet. Een dienstdoende huisarts zal hierop zo snel mogelijk (vaak binnen 24 uur) reageren door contact met u op te nemen en u desgewenst uit te nodigen op de praktijk. Mailt u svp naar info@mcoosterlaan.nl, vermeld svp in het onderwerp ‘klacht’ en het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent.
We beschouwen een klacht als een kans om onze dienstverlening te verbeteren, wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking!

Wat als een (eerste) gesprek met ons u niet brengt wat u had gehoopt?

Dan kunt u onderstaand klachtenformulier invullen en afgeven bij de praktijk; onze praktijkmanager neemt binnen 10 werkdagen contact met u via het nummer dat u heeft ingevuld op het formulier. Na het gesprek met u volgt een interne procedure van MC Oosterlaan.

Ook kunt u uw klacht (alsnog) melden bij de Stichting klachten en geschillen eerstelijnszorg, waarbij onze praktijk is aangesloten. De SKGE werkt onafhankelijk en kan u derhalve objectief adviseren / de klacht in behandeling nemen. Ze zijn bereikbaar via telefoonnummer 088-0229100 of via info@skge.nl.

Een klachtenbrief kunt u sturen naar:

SKGE, Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven

U kunt hiervoor het digitale klachtenformulier van hun website www.skge.nl gebruiken.